ελληνική φωνή - κεντρική σελίδα  
επικοινωνία εκτύπωση
 
Εκδότης-Διευθυντής: ΓΙΑΝΝΗΣ ΕΥΤΥΧΙΔΗΣ
Διευθύντρια Σύνταξης: ΑΡΤΕΜΙΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ
Ηλεκτρονική Ενημέρωση για την Ελλάδα και τον Κόσμο - News - Nachrichten
     
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Τα 10 μοντέλα αυτοκινήτων που έκαναν ρεκόρ παραγωγής

6 Σεπτεμβρίου 2019

Παρίσι.- Πολλές είναι οι περιπτώσεις αυτοκινήτων που κατέγραψαν υψηλά ποσοστά πωλήσεων και έμειναν για πάντα στην ιστορία. Ορισμένα εξ αυτών παρέμειναν για πολλά χρόνια στη γραμμή παραγωγής, προσπαθώντας να καλύψουν τη μεγάλη ζήτηση. Ας δούμε 10 αυτοκίνητα που έμειναν ίδια και απαράλλαχτα για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα. VW Beetle
O θρυλικός Σκαραβαίος έκανε τον δικό του άθλο στην ιστορία της αυτοκίνησης. Αποτέλεσε το πρώτο παγκόσμιο αυτοκίνητο της VW και παρέμεινε στην παραγωγή από το 1938 έως το 2003. Σε όλο αυτό το χρονικό διάστημα πούλησε πάνω από 22 εκατομμύρια μονάδες σε περισσότερες από 14 χώρες. Χωρίς αμφιβολία, τα 65 χρόνια παραγωγής της πρώτης γενιάς του Beetle αποτελούν ρεκόρ! Range Rover
To 1970 οι Βρετανοί παρουσίασαν το Range Rover. Ένα μοντέλο που συνδύαζε με άριστο τρόπο off road ικανότητες και στοιχεία πολυτέλειας. Η εμβληματική πρώτη γενιά, με αρκετές βελτιώσεις, πωλούνταν στις εκθέσεις μέχρι και το 1996. To μοντέλο κυκλοφόρησε και σε 2θυρες εκδόσεις φέροντας εξ αρχής πλαίσιο αλουμινίου. Fiat Panda
Η πρώτη γενιά του Panda παρουσιάστηκε στην Ευρώπη το 1980 και παρέμεινε στην αγορά μέχρι το 2003. Σε αυτά τα 23 χρόνια που μεσολάβησαν το ιταλικό μίνι μοντέλο της Fiat δέχτηκε αρκετά φρεσκαρίσματα παραμένοντας αναλλοίωτο στο πέρασμα του χρόνου. Στα highlights του συμπεριλαμβάνεται η απλότητα της κατασκευής του και η ύπαρξη κατ? επιλογήν τετρακίνησης στην 4Χ4 version. To συγκεκριμένο σύστημα προερχόταν από τη Stayer και θεωρούνταν εξαιρετικά αποτελεσματικό σε δύσκολα σημεία. Peugeot 404
Πρόκειται για ένα από τα δημοφιλέστερα γαλλικά μεσαία σεντάν μοντέλα. Η κατασκευή του ξεκίνησε το 1960 και έμεινε στην ευρωπαϊκή αγορά μέχρι το 1975. Οι Γάλλοι συνέχισαν την παραγωγή μέχρι το 1980 για την αγορά της Αργεντινής και έως το 1991 για κάποιες χώρες της Αφρικής (συνολική παραγωγή 31 ετών). Για την κίνηση του Peugeot 404 φρόντιζαν δύο μοτέρ βενζίνης 1,5 & 1,6 λίτρων και ένας κινητήρας ντίζελ 1.900 κυβικών εκατοστών. Land Rover Defender
To πρώτο και μοναδικό όχημα της Land Rover παρουσιάστηκε το 1948 και το 1983 αντικαταστάθηκε από τη μοντέρνα εκδοχή του, το Defender. Το τελευταίο, με αλλεπάλληλες αλλαγές και αναβαθμίσεις πωλούταν μέχρι και το 2016, όπου και σταμάτησε η παραγωγή του. Σημειώστε, επίσης, πως το βρετανικό μοντέλο παρήχθη σε διαφορετικές εκδοχές αμαξώματος, μεταξύ των οποίων και pick up. Εν αναμονή της παρουσίασης του νέου Defender (μέσα στον επόμενο μήνα), η προηγούμενη γενιά παραμένει μια από τις μακροβιότερες στην ιστορία της αυτοκίνησης. Lada 2104/2105
Oι Ρώσοι βασίστηκαν στο Fiat 124 και παρουσίασαν το 1980 το Lada 2105. Το sedan μοντέλο, με το αναγνωρίσιμο τετράγωνο σχήμα και τα εξαιρετικά απλά μηχανικά μέρη, σταμάτησε να παράγεται μόλις το 2012. Το μεγαλύτερο μέρος των μονάδων που πουλήθηκαν διατέθηκαν στην τοπική αγορά. Mercedes G-Class
H πρώτη γενιά της G-Class λανσαρίστηκε το 1979 και για 38 χρόνια αποτέλεσε σήμα κατατεθέν στα πολυτελή εκτός δρόμου μοντέλα. Μάλιστα, οι αυξημένες off road δυνατότητές ήταν η αφορμή να χρησιμοποιηθεί και για στρατιωτικό όχημα από πολλές χώρες (μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα). Πέρυσι, η Mercedes παρουσίασε τη δεύτερη γενικά της G-Class η οποία διατηρεί τα κλασικά στοιχεία που γνωρίσαμε όλα αυτά τα χρόνια. Mini Moris
Πρόκειται για ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα μοντέλα παγκοσμίως. Το σχεδιασμένο από Έλληνα Mini κέρδισε την εμπιστοσύνη του κοινού για πάνω από 40 χρόνια (1959-2000) και έγινε συνώνυμο της χρηστικότητας και της μοναδικής οδηγικής εμπειρίας. Ακόμη και η σύγχρονη εκδοχή του, σήμερα, έχει κρατήσει πολλά από τα διαχρονικά στοιχεία που γνωρίσαμε το 1959. Lada Niva
Από τα σημερινά μοντέλα που σας παρουσιάζουμε, χωρίς αμφιβολία, το Niva παρουσιάζει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Και αυτό γιατί παραμένει στην παραγωγή από το 1977 μέχρι σήμερα χωρίς καμία αλλαγή (με εξαίρεση την προσθήκη κάποιων στοιχεία άνεσης). Στόχος των Ρώσων ήταν να δημιουργήσουν ένα φθηνό εκτός δρόμου όχημα με χαμηλά κόστη συντήρησης, το οποίο θα μπορούσε να αντεπεξέλθει στο απαιτητικό ρωσικό κλίμα. Έχει κυκλοφορήσει σε διάφορες παραλλαγές αμαξωμάτων και με ειδικές προσθήκες το Niva μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και σαν αγροτικό μηχάνημα. Citroen 2CV
Σύμβολο της γαλλικής καθημερινότητας, το 2CV έχτισε το δικό του μύθο μέσα από τις δυνατότητές και τον πρωταγωνιστικό ρόλο που είχε αρκετές φορές στη μεγάλη οθόνη. Παρουσιάστηκε το 1948 και παρέμεινε στην παραγωγή για 42 ολόκληρα χρόνια. Έγινε best seller σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές και κατάφερε να πουλήσει αρκετά εκατομμύρια μονάδες. Ακόμη και σήμερα, το 2CV έχει το δικό του φανατικό κοινό. newsauto.gr

«Broken Yolk Cafe» Μία ομογενειακή αλυσίδα εστιατορίων «κατακτά» τις Δυτικές ΗΠΑ

7 Σεπτεμβρίου 2019

ΣΑΝ ΝΤΙΕΓΚΟ/ ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ.- Υπάρχει κάποιος σήμερα στις ΗΠΑ που να κάθεται σπίτι και να ετοιμάζει αυγά και καφέ; Φαίνεται πως λίγοι το κάνουν. Αυτό εξηγεί γιατί μια σειρά αλυσίδων εστιατορίων, που σερβίρουν πρωινό και μεσημεριανό και κλείνουν τα βράδια, είδαν τα κέρδη τους να εκτινάσσονται. Τέτοια εστιατόρια είναι τα «First Watch» και «Snooze», ενώ κατά πόδας ακολουθεί και το «Broken Yolk Cafe». Παρά το γεγονός ότι πολλές αλυσίδες εστιατορίων είδαν τα έσοδά τους να μειώνονται, μια μελέτη της «Technomic» έδειξε ότι τα έσοδα του «Broken Yolk Cafe» σημείωσαν άνοδο 28% το 2018. Ανοιξε το 1979 στο Πασίφικ Μπιτς της Καλιφόρνιας, ένα προάστιο του Σαν Ντιέγκο και λειτουργούσε ως εστιατόριο για πρωινό και μεσημεριανό για χρόνια. Αλλά όταν το «Travel Channel» αναφέρθηκε στο φαγητό του σε μία εκπομπή το 2009, διάφοροι επενδυτές άρχισαν να ζητούν συνεργασία. Ο ιδιοκτήτης του όμως, Τζον Γελαστόπουλος (John Gelastopoulos), τα έβαλε κάτω και τα ζύγισε. Πλέον το «Broken Yolk Cafe» μετρά 34 καταστήματα. Μόνο ένα από αυτά, το πρώτο κατάστημα στο Πασίφικ Μπιτς, παραμένει ιδιοκτησία της αρχικής εταιρείας. Ολα τα υπόλοιπα είναι «franchise» (δικαιοχρησία). Το 2018, για παράδειγμα, άνοιξαν έξι νέα καταστήματα, πέντε στην Καλιφόρνια και ένα στο Τέξας. Μέχρι στιγμής, το 2019, τρία νέα «Broken Yolk Cafe» έχουν κάνει το ντεμπούτο τους στο Λας Βέγκας της Νεβάδα, στο Σπρινγκ του Τέξας και το Τσάντλερ της Αριζόνα, ενώ ένα ακόμη έχει προγραμματιστεί να ανοίξει στο Οραντζ Κάουντι της Καλιφόρνια. Επτά νέα καταστήματα βρίσκονται υπό ανέγερση για το 2020, γεγονός που θα επιτρέψει στην αλυσίδα να ξεπεράσει τα 40 καταστήματα. Τα περισσότερα εστιατόρια «Broken Yolk Cafe» είναι ανοιχτά από τις 6:30 έως τις 2:30 το μεσημέρι τις καθημερινές και τα Σαββατοκύριακα μέχρι τις 3 μεσημέρι. Συμβαδίζοντας με τις ανάγκες των καταναλωτών για την παράδοση φαγητού στο σπίτι, τα εστιατόρια συνεργάζονται με τα «Uber Eats» και «Door-Dash». Ο Τζον Γελαστόπουλος είναι 59 ετών, γεννήθηκε σε μια μικρή πόλη στην Ελλάδα και εγκαταστάθηκε στο Σαν Ντιέγκο σε ηλικία 17 ετών το 1977. Σχετικά με την αύξηση των κερδών τής επιχείρησής του,παρά την πτωτική τάση της αγοράς δήλωσε: «Οταν η αγορά μπήκε σε κρίση το 2007-08, τότε ξεκινήσαμε την τακτική του «franchising». Προσφέρουμε «comfort food» (σπιτικό φαγητό). Οι άνθρωποι μετά την κρίση αυτό ζητάνε. Στο Σαν Ντιέγκο έχουμε 15 μαγαζιά και αυξάνουμε συνεχώς τις πωλήσεις μας». Σχετικά με το τι κάνει τα εστιατόρια να ξεχωρίζουν είπε: «Οταν έρχονται οι πελάτες, πρέπει να τους κοιτάτε στα μάτια και να αλληλεπιδράτε μαζί τους». Για τις ηλικίες των πελατών του ανέφερε: «Δεν επικεντρωνόμαστε σε μια συγκεκριμένη ηλικία. Αν έρθετε στο εστιατόριο μας, θα δείτε από παιδιά μέχρι υπερήλικες. Το μενού μας είναι παραδοσιακό αλλά ταυτόχρονα και μοντέρνο». Για το αν χάνει χρήματα λόγω της τακτικής του καταστήματος να κλείνει για βράδυ, είπε: «Το μοντέλο μας δουλεύει μια χαρά. Δούλευα στην εστίαση για χρόνια και πολλές ώρες. Οταν άνοιξα το συγκεκριμένο είδος μαγαζιού, πριν από 27 χρόνια, κατάφερα επιτέλους να περάσω χρόνο με την οικογένειά μου». Σχετικά με το άνοιγμα της αλυσίδας στις ανατολικές πολιτείες, τόνισε: «Βρισκόμαστε σε συζητήσεις με επενδυτές για πόλεις που βρίσκονται στα ανατολικά». ΕΘΝΙΚΟΣ ΚΗΡΥΚΑΣ

Πρώτη στον κατάλογο Forbes η τραγουδίστρια Τέιλορ Σουίφτ, ως η πιο καλοπληρωμένη διασημότητα

15 Ιουλίου 2019

Λος ΄Αντζελες.- Η τραγουδίστρια Τέιλορ Σουίφτ είναι η καλύτερα αμειβόμενη καλλιτέχνης και την ακολουθούν από κοντά δύο μέλη της ευρύτερης οικογένειας Καρντάσιαν --η σταρ του τηλεριάλιτι που στράφηκε στα καλλυντικά Κάιλι Τζένερ και ο ράπερ Κάνιε Γουέστ. Ο ετήσιος κατάλογος Forbes με τις 100 πλουσιότερες διασημότητες περιλαμβάνει τους άσσους του ποδοσφαίρου Λιονέλ Μέσι, Κριστιάνο Ρονάλντο και Νεϊμάρ μεταξύ των 10 πρώτων , μαζί με τον βρετανό τραγουδιστή και συνθέτη Εντ Σίραν και το ροκ συγκρότημα της δεκαετίας του 1970 The Eagles που άρχισε μια νέα περιοδεία το 2018. O Γουέστ, ο σύζυγος της Κιμ Καρντάσιαν, επανήλθε στον κατάλογο έπειτα από τέσσερα χρόνια απουσίας. Το περιοδικό Forbes εκτιμά τα προ φόρων κέρδη του σε 150 εκατομμύρια δολάρια, χάρη κυρίως στη δημοφιλή σειρά αθλητικών παπουτσιών Yeezy που έχει, και τον κατατάσσει στην τρίτη θέση. Η Κιμ Καρντάσιαν καταλαμβάνει την 26η θέση του καταλόγου. Η Σουίφτ, μετά την επιτυχία του δίσκου της "Reputation" και της ομώνυμης περιοδείας της το 2018 κέρδισε 185 εκατομμύρια δολάρια και μαζί με αυτά και την πρωτιά στον κατάλογο. Η 29χρονη ποπ σταρ ήταν επίσης πρώτη στον κατάλογο Forbes το 2016 λόγω των μεγάλων πωλήσεων του άλμπουμ της "1989" και της ομότιτλης περιοδείας της. Η 21 ετών Τζένερ, ετεροθαλής αδελφή της Κιμ, της Κλόε και της Κόρτνεϊ Καρντάσιαν, κατέλαβε τη δεύτερη θέση με τα 170 εκατ. δολάρια που εισέπραξε από την ραγδαία αναπτυσσόμενη εταιρία καλλυντικών της. Νωρίτερα φέτος το Forbes είχε ανακηρύξει την Τζένερ τη νεότερη δισεκατομμυριούχο στον κόσμο. Το περιοδικό κατάρτισε τον κατάλογό του για το 2019 με βάση τις εκτιμήσεις των προ φόρων κερδών για την περίοδο Ιουνίου 2018 - Ιουνίου 2019, προτού αφαιρέσει τις αμοιβές των μάνατζερ βάσει των στοιχείων των εταιριών Nielsen, Pollstar, της βάσης δεδομένων για τον κινημαοτγράφο IMDB και συνεντεύξεων με ειδικούς της βιομηχανίας τους θεάματος και πολλές διασημότητες. Σύμφωνα με το αμερικανικό περιοδικό, οι 100 πιο καλοπληρωμένες διασημότητες συγκέντρωσαν 6,3 δισεκ. δολάρια προ φόρων τους τελευταίους 12 και πλέον μήνες. Ο αμερικανός πυγμάχος Φλόιντ Μεϊγουέδερ και ο ηθοποιός Τζορτζ Κλούνεϊ που κατείχαν τις δύο κορυφαίες θέσεις στον περυσινό κατάλογο, τέθηκαν εκτός των 10 κορυφαίων στη φετινή λίστα. FORBES,AΠΕ-ΜΠΕ

AΡΧΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

 
 
Ειδήσεις για όλους | Σχόλια | Αγγελίες | Τουριστικό Ρεπορτάζ | Ιατρικά Θέματα | Παρουσίαση Βιβλίων | Επικοινωνία