ελληνική φωνή - κεντρική σελίδα  
επικοινωνία εκτύπωση
 
Εκδότης-Διευθυντής: ΓΙΑΝΝΗΣ ΕΥΤΥΧΙΔΗΣ
Διευθύντρια Σύνταξης: ΑΡΤΕΜΙΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ
Ηλεκτρονική Ενημέρωση για την Ελλάδα και τον Κόσμο - News - Nachrichten
     
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΘΕΑΤΡΟ - ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
Ο Ρίντλεϊ Σκοτ με τον «Ρομπέν των Δασών» σηκώνει την αυλαία του 63ου Κινηματογραφικού Φεστιβάλ Κανών

Κάννες

«Ο δικός μας Ρομπέν των Δασών δεν έχει τίποτα με τον ήρωα που γνωρίσατε σε παλιότερες ταινίες. Ξεχάστε τον γιατί είναι ένα θεμιτό λάθος», ανέφερε ο γνωστός ηθοποιός Ράσελ Κρόου στη συνέντευξη τύπου που ακολούθησε τη δημοσιογραφική προβολή της ταινίας «Ρομπέν των Δασών» του Ρίντλεϊ Σκοτ, στις Κάνες. Η ταινία, με την οποία έκανε επίσημη έναρξη το 63ο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ των Κανών, παρουσιάζει ένα αναθεωρημένο, πιο σύγχρονο, και μάλιστα πολιτικοποιημένο ήρωα, που, μαζί με τον καταπιεσμένο, φτωχό από την αβάσταχτη φορολογία λαό, μάχεται ενάντια στην αδικία αλλά και στην εισβολή του γαλλικού στρατού να ανατρέψει, με τη βοήθεια ενός προδότη, τον Αγγλο βασιλιά και να κυριεύσει τη Βρετανία. «Δουλέψαμε ξεχωριστά για ένα διάστημα με τον σκηνοθέτη Ρίντλεϊ Σκοτ, κάνοντας έρευνα γύρω από τις διάφορες εκδοχές του θρύλου για να φτάσουμε στο δικό μας σχέδιο. Κάποια στιγμή ανακαλύψαμε πως είχαμε υλικό για μια ταινία εφτάμιση ωρών. Γι’ αυτό τελικά αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε από την αρχή, πριν δημιουργηθεί ο γνωστός θρύλος και ύστερα, μετά το θάνατο του βασιλιά Ριχάρδου του Λεοντόκαρδου, στη Γαλλία, να ακολουθήσουμε τον Ρομπέν στην Αγγλία, όπου ανακαλύπτει τι συμβαίνει... Στη διάρκεια της Σταυροφορίας που συμμετέχει, ως τοξότης του Ριχάρδου, ο Ρομπέν ταξίδεψε σχεδόν σ’ ολόκληρη την Ευρώπη, γνώρισε διάφορες αυτοκρατορίες, από την Παλαιστίνη ως τη Γαλλία, γνώρισε τη δημοκρατία στην Ελλάδα, για να φτάσει πίσω στην Αγγλία και να βρει ένα λαό βασανισμένο, φτωχό, κάτω από βαριά φορολογία κι ένα τυραννικό βασιλιά» Κάτι που θυμίζει τη σημερινή εποχή με τα δικά της οικονομικά και άλλα προβλήματα και με τα οποία συμφώνησε τόσο ο Ράσελ Κρόου όσο και η συμπρωταγωνίστριά του, Κέιτ Μπλάνσετ. Πάντως, η ταινία, πέρα από τις σκηνές μάχης στην αρχή και στη μεγάλη σκηνή του τέλους, δεν προσφέρει τίποτα το καινούριο ή το συναρπαστικό στις δυο ώρες και 20 λεπτά που διαρκεί. Είναι σίγουρα σκηνοθετημένη από ένα δημιουργό, που γνωρίζει καλά την τέχνη του (ανάμεσα στις ταινίες του περιλαμβάνονται οι «Μπλέιντ Ράνερ», «Μονομάχος» και «American Gangster») και ξέρει να στήνει εντυπωσιακές σκηνές και να κινεί με δεξιοτεχνία τα πλήθη, από τον οποίο περιμέναμε όμως κάτι περισσότερο από την ταινία πέρα από μια εκδοχή που θυμίζει εκείνη του «Batman: the beginning». Το φετινό πάντως φεστιβάλ αρχίζει με διάφορα προβλήματα. Ανάμεσά τους και ένα μικρό τσουνάμι που πριν από μερικές μέρες κατάστρεψε μια σειρά εστιατόρια στην παραλία των Κανών, ενώ η συμμετοχή δυο ταινιών κινδυνεύει να μποϊκοταριστεί: η πρώτη, η γαλλική «Εκτός νόμου» που σκηνοθέτησε ο Ρασίντ Μπουχαρέμπ, και που αναφέρεται στη σφαγή ενός χωριού από τα γαλλικά στρατεύματα στην Αλγερία του 1945, θεωρήθηκε «αντιγαλλική» από ένα ακροδεξιό Γάλλο βουλευτή ενώ η δεύτερη, το ιταλικό ντοκιμαντέρ «Ντρακίλα, η Ιταλία που τρέμει» της Καμπίνα Γκουτσάντι, έγινε στόχος επίθεσης του Ιταλού υπουργού πολιτισμού, Σάντρο Μπόντι, επειδή αποκάλυψε τις «εμπορικές» σχέσεις της κυβέρνησης Μπερλουσκόνι με τις εταιρίες που ανέλαβαν την ανοικοδόμηση του χωριού Ντρακίλα μετά την καταστροφή του από σεισμό, τον Απρίλη του 2009.




AΡΧΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

 
 
Ειδήσεις για όλους | Σχόλια | Αγγελίες | Τουριστικό Ρεπορτάζ | Ιατρικά Θέματα | Παρουσίαση Βιβλίων | Επικοινωνία