ελληνική φωνή - κεντρική σελίδα  
επικοινωνία εκτύπωση
 
Εκδότης-Διευθυντής: ΓΙΑΝΝΗΣ ΕΥΤΥΧΙΔΗΣ
Διευθύντρια Σύνταξης: ΑΡΤΕΜΙΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ
Ηλεκτρονική Ενημέρωση για την Ελλάδα και τον Κόσμο - News - Nachrichten
     
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΘΕΑΤΡΟ - ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
Χαβιέρ Μπαρδέμ

Κάθε ηθοποιός πρέπει να κάνει ψυχοθεραπεία

The Telegraph - 24 Mαίου 2017

Ο Χαβιέρ Μπαρδέμ μίλησε για το πώς επωφελήθηκε από τη συμμετοχή του σε τακτικές συνεδρίες ψυχοθεραπείας.

Ο Ισπανός ηθοποιός έχει χτίσει φήμη επειδή αναλαμβάνει να ενσαρκώσει σε κινηματογραφικές ταινίες προκλητικούς ρόλους, όπως τον Anton Chigurh στο αστυνομικό θρίλερ «Καμία Πατρίδα για τους Μελλοθάνατους» και τον Raoul Silva στην ταινία Τζέιμς Μποντ, Skyfall.

Για να μπορέσει να ανταποκριθεί στους απαιτητικούς ρόλους του και τις δικές του προσωπικές δυσκολίες, ο Μπαρδέμ έχει δύο θεραπευτές, έναν που μιλάει αγγλικά και έναν που μιλά ισπανικά.

«Όλοι πρέπει να κάνουν θεραπεία» τόνισε σε συνέντευξή του στην εφημερίδα The Telegraph. «Υπάρχουν πάρα πολλά ζητήματα για τα οποία δεν μπορούμε να απαντήσουμε εμείς οι ίδιοι. Κάποια από αυτά θα απαντηθούν, κάποια όχι. Αλλά υγεία είναι να θέτεις ερωτήματα. Κάνω ψυχοθεραπεία και νομίζω ότι κάθε ηθοποιός πρέπει να κάνει» είπε.

Ο Χαβιέρ Μπαρδέμ βρίσκει επίσης χρόνο να προβληματιστεί, όταν είναι εκτός εργασίας, ειδικά όταν περνά χρόνο με τη σύζυγό του, Πενελόπε Κρουζ , τον γιο του Λίο έξι ετών και την τριών ετών κόρη του, Λούνα. Κατά συνέπεια, η ανατροφή των παιδιών του δίνει μεγάλη προσωπική ικανοποίηση.

«Πριν γίνεις γονέας, δεν βιώνεις ποτέ αυτό το είδος αγάπης, το οποίο ονομάζεται “αγάπη άνευ όρων”. Είναι τρομακτικό», δήλωσε προσθέτοντας ότι του λείπουν πολύ τα παιδιά του, όταν απουσιάζει για τα γυρίσματα ταινιών. «Όταν μένω μακριά περισσότερο από δύο εβδομάδες σχεδόν ραγίζει η καρδιά μου ... Αρχίζω να εμφανίζω σωματικά συμπτώματα».

Ο Μπαρδέμ θα περάσει περισσότερο χρόνο με την Κρουζ, καθώς το ζευγάρι συμμετέχει στα γυρίσματα της ταινίας «Escobar» για τον διαβόητο Κολομβιανό βαρόνο των ναρκωτικών, Πάμπλο Εσκομπάρ και τη σχέση του με τη δημοσιογράφο Βιρτζίνια Βαλέγιο. Ο Μπαρδέμ είχε στο μυαλό του το project για μεγάλο χρονικό διάστημα και είχε φανταστεί την Πενελόπε Κρουζ στον ρόλο της Βαλέγιο, προτού συνδεθούν ερωτικά.

«Ήξερα από την αρχή, από τότε που το ονειρευόμουν, ότι η Πενελόπε θα ήταν τέλεια για το ρόλο της Βαλέγιο και δεν ήμασταν καν μαζί. Και φυσικά, δεν μπορούσε να αρνηθεί» πρόσθεσε. Ο Χαβιέρ Μπαρδέμ επαίνεσε το ταλέντο του συμπρωταγωνιστή του Τζόνι Ντεπ στην ταινία «Πειρατές της Καραϊβικής: Οι νεκροί δεν λένε παραμύθια» τονίζοντας ότι γνωρίζει τον χαρακτήρα του Τζακ Σπάροου τόσο καλά, ώστε μερικές φορές είναι πολύ δύσκολο να μην τον παρακολουθείς ως θεατής.




AIDS-"120 χτύποι το λεπτό"....

.... μια ταινία που αγγίζει την καρδιά του Φεστιβάλ των Καννών

Kάννες - 23 Μαίου 2017.

Η Κρουαζέτ συγκλονίστηκε από την παρουσίαση του φιλμ-γροθιά στο στομάχι "120 χτύποι το λεπτό", του Γάλλου Ρομπέν Καμπιγιό, που αναφέρεται στα πρώτα χρόνια του αγώνα κατά του AIDS στη Γαλλία της δεκαετίας του 1990, μέσα από τη μάχη που δίνει η οργάνωση Act Up.

Εκεί όπου πολλές ταινίες για την επιδημία που έπληξε την ομοφυλοφιλική κοινότητα ασχολούνται με τα ατομικά πεπρωμένα (όπως το "Φιλαδέλφεια" με τον Τομ Χανκς), ο Καμπιγιό παρουσιάζει το θέμα στη συνολική του διάσταση και δίνει μια πολιτική ταινία, που διεκδικεί τον Χρυσό Φοίνικα.

"Στην αρχή της επιδημίας, οι άνθρωποι ζούσαν στη γωνιά τους. Με την Act Up, ασθενείς θέλησαν να σπάσουν τη μύχια κατάρα για να κάνουν τη νόσο πιο ορατή και να θέσουν τους πολιτικούς προ των ευθυνών τους", δήλωσε ο σκηνοθέτης στο AFP.

Η Act Up ζητούσε "να μην υφιστάμεθα πλέον την επιδημία, αλλά να έχουμε ενεργό ρόλο", δηλώνει αυτός που ήταν ακτιβιστής της οργάνωσης, η οποία έγινε γνωστή για τα προκλητικά συνθήματά της και τις θεαματικές της εκστρατείες όπως οι "die in", με τους συμμετέχοντες να ξαπλώνουν στο έδαφος παριστάνοντας τους νεκρούς.

Εκτός από τον θάνατο, η καταπολέμηση της αδιαφορίας, τα εργαστήρια και η ασθένεια έρχονται κυρίως στο προσκήνιο.

"Η ταινία δεν δίνει συμβουλές, απλά θυμίζει αυτή τη συσπείρωση του κόσμου κατά της επιδημίας αυτής, του κόσμου που έχτισε μια συνείδηση και έδωσε πολιτικούς αγώνες", τόνισε ο 54χρονος Καμπιγιό.

Από την περιπέτεια της Act Up, o σκηνοθέτης θέλησε να αποδώσει τις εντυπωσιακές επιχειρήσεις της οργάνωσης, τις τεταμένες συζητήσεις για να αποφασιστεί η δράση της, για τις θέσεις που θα υιοθετήσει και ιατρικά επιτεύγματα... Δείχνει επίσης τον έρωτα, τις gay pride και τις βραδιές υπό τον ήχο της μουσικής house, η οποία ενέπνευσε για τον τίτλο της ταινίας.

"Μια μουσική ανήσυχη, όπως η ασθένεια και η εποχή", υπογραμμίζει ο σκηνοθέτης των ταινιών "Revenants" και '"Eastern Boys". "Η μουσική επιτρέπει στον θεατή να ανατρέξει στη δεκαετία του 1990, χωρίς θέλουμε να κάνουμε μια ταινία εποχής".

"Αποδοκιμάζοντας τους πολιτικούς με ισχυρές και συμβολικές ενέργειες, η Act Up έπαιξε θεμελιώδη ρόλο", θυμάται ο Ζαν-Λικ Ρομερό, ο πρώτος πολιτικός στην Γαλλία που αποκάλυψε ότι είναι οροθετικός. "Ελπίζω ότι ταινίες όπως αυτή θα βοηθήσουν να αποδειχτεί ότι για να ενεργήσουν οι πολιτικοί, χρειάζεται η πίεση του κόσμου", δήλωσε ο σημερινός πρόεδρος της ένωσης τοπικών αιρετών εκπροσώπων κατά του AIDS.

Η ταινία "120 χτύποι το λεπτό", διάρκειας δύο και πλέον ωρών, δείχνει έναν ακτιβισμό που αναπτύχθηκε πολύ πριν από την εποχή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Το φιλμ δεν έχει βλέμμα νοσταλγίας ούτε μοιάζει με ντοκιμαντέρ, ίσως γιατί δίνει έμφαση στην ιστορία αγάπης μεταξύ του Σον που νοσεί από AIDS και του Νατάν, ο οποίος δεν είναι άρρωστος.

Πέρα από την αρρώστια που απασχολεί το ζευγάρι, η "120 χτύποι το λεπτό" τονίζει τη ριζοσπαστικότητα του ενός και τη σαγήνη του άλλου.

Ακόμα όχι ιδιαίτερα γνωστοί ηθοποιοί, ο Ναϊέλ Περέζ Μπισκαγιάρ και ο Αρνό Βαλουά συγκλονίζουν στην οθόνη, μαζί με την Αντέλ Ενέλ.

Συνεργάτης από παλιά του σκηνοθέτη Λοράν Καντέ (Χρυσός Φοίνικας 2008 για το "Ανάμεσα στους τοίχους"), ο Ρομπέν Καμπιγιό συνεργάστηκε για την τρίτη του ταινία με τον Φιλίπ Μανζό, πρώην πρόεδρο της Act Up από το 1997-1999 για να γράψει το σενάριο.

Πρώτη από τις τέσσερις γαλλικές ταινίες μεγάλου μήκους που μετέχουν στο επίσημο διαγωνιστικό τμήμα του φεστιβάλ των Καννών, η "120 χτύποι το λεπτό" θα προβληθεί στις γαλλικές αίθουσες στα τέλη Αυγούστου.
 




Για τον σκηνοθέτη του "Βασιλιά Αρθούρου", ο Ντέιβιντ Μπέκαμ είναι "σπουδαίος στην οθόνη"

Reuters - 16 Mαίου 2017

Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ δέχτηκε μερικές δηκτικές κριτικές του βρετανικού Τύπου για την ερμηνεία του στην ταινία "Ο Βασιλιάς Αρθούρος: Ο θρύλος του σπαθιού", αλλά ο σκηνοθέτης της ταινίας Γκάι Ρίτσι δίνει τα εύσημα στον άσσο του ποδοσφαίρου για την ερμηνεία του.

"Μου αρέσει και πιστεύω ότι είναι σπουδαίος στη μεγάλη οθόνη. Τον θεωρώ πολύ ταλαντούχο", δήλωσε ο Ρίτσι στο Reuters, στην ευρωπαϊκή πρεμιέρα της ταινίας στο Λονδίνο, όταν ρωτήθηκε εάν ο Μπέκαμ έχει τη δυναμική να γίνει τόσο καλός στην υποκριτική όσο είναι στο ποδόσφαιρο.

Ο Μπέκαμ, ο οποίος έχει έναν μικρό ρόλο, είπε ότι ήταν "ωραίο που συμμετείχε στην ταινία" και ότι χάρηκε που δοκίμασε αυτή την "πρόκληση" για την οποία ο Γκάι Ρίτσι "τον έριξε στα βαθιά". "Πιστεύω ότι ο κόσμος θα την αγαπήσει. Ξέρετε προφανώς, στις ταινίες του Ρίτσι ξέρεις τι θα πάρεις αλλά εδώ υπάρχουν μικρές εκπλήξεις, λίγη κωμωδία στην πορεία", είπε ο 42χρονος Βρετανός ο οποίος παρέστη στην πρεμιέρα μαζί με τον 18χρονο γιο του Μπρούκλιν.

Την ώρα που πατέρας και γιος φωτογραφίζονταν μαζί πάνω στο κόκκινο χαλί, η Βικτόρια Μπέκαμ ανάρτησε μήνυμα στο Twitter δηλώνοντας "περήφανη για τον Ντέιβιντ". Μετά συνέχισε τους πειραματισμούς της στο εργαστήριο, στο πλαίσιο μιας συνεργασίας της με την Estee Lauder.

Ο πρώην ποδοσφαιριστής είπε πάντως ότι δεν σκέπτεται να γίνει ηθοποιός.

Μετά την προβολή του τρέιλερ της ταινίας , πολλοί σχολίασαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι δεν εντυπωσιάστηκαν διόλου από το υποκριτικό του ταλέντο. 




AΡΧΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

 
 
Ειδήσεις για όλους | Σχόλια | Αγγελίες | Τουριστικό Ρεπορτάζ | Ιατρικά Θέματα | Παρουσίαση Βιβλίων | Επικοινωνία