|
ΧΤΙΖΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΧΤΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ
Γράφει ο Παναγιώτης Αλ. Παταργιάς
Στην πορεία για τη δημιουργία μιας νέας Ελλάδας, της Ελλάδας της Γνώσης, του Πολιτισμού, της Κοινωνικής και Περιβαλλοντικής Ευαισθησίας, ο ρόλος της εκπαιδευτικής κοινότητας των 1.500.000 μαθητών και καθηγητών όλης της χώρας, είναι καθοριστικός. Ο Οργανισμός Σχολικών Κτιρίων, διαπιστώνοντας καθημερινά τον ουσιαστικό ρόλο των Σχολικών υποδομών, αναπροσαρμόζει στρατηγικές στόχους και προτεραιότητες.
Με ευθύνη απέναντι στη νέα γενιά του αύριο, η Διοίκηση και τα στελέχη του Ο.Σ.Κ. επικεντρώνουμε τις δυνάμεις μας και αναπτύσσουμε πρωτοποριακές δράσεις για τη δημιουργία ενός σύγχρονου σχολικού περιβάλλοντος, φιλικού προς τους μαθητές και το περιβάλλον. Ο χώρος των σχολικών κτιρίων είναι σαφές, ότι προσφέρεται για μία συγκροτημένη προσπάθεια προστασίας του περιβάλλοντος, δεδομένου ότι τα σχολικά κτίρια αποτελούν σε κάθε χώρα τη μεγαλύτερη ομάδα ομοειδών κτιριακών στοιχείων. Ενδεικτικά η Ελλάδα διαθέτει 15.446 σχολικές μονάδες.
Η ανάγκη εξοικονόμησης ενέργειας και η προστασία του περιβάλλοντος, μας οδηγεί στη δημιουργία σύγχρονων Βιοκλιματικών-οικολογικών Σχολείων.
Συνεπείς στο έργο που κληθήκαμε να υλοποιήσουμε, προχωράμε ταχύτατα στην ανέγερση-αποκατάσταση-αναβάθμιση των κτιρίων σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, δίνοντας παράλληλα λύσεις σε χρονίζοντα προβλήματα. Την τελευταία πενταετία σε ολόκληρη τη χώρα κατασκευάστηκαν 727 νέα σχολεία, αναβαθμίστηκαν σημαντικά 476 υπάρχοντα και κατασκευάστηκαν 42 Κλειστά Γυμναστήρια. Με στόχο την εξάλειψη όλων των προβλημάτων της Σχολικής Στέγης, προχωράμε συνεχώς σε νέες δράσεις, οι κυριότερες από τις οποίες είναι οι εξής:
- Κατασκευή σύγχρονου Βιοκλιματικού Σχολείου.
- Έμφαση στην κατασκευή Ειδικών Σχολείων.
- Ανάπτυξη Αθλητικών και Πολιτιστικών Υποδομών.
- Αντισεισμική προστασία των Σχολικών Μονάδων.
- Απομάκρυνση του αμιάντου από τα Σχολεία της Επικράτειας.
- Σύγχρονος Σχολικός Εξοπλισμός.
Η Διοίκηση του Οργανισμού Σχολικών Κτιρίων έχει το όραμα αλλά και τη βούληση να υλοποιήσει τις δεσμεύσεις της για τη δημιουργία τέτοιων Σχολικών Υποδομών, που θα δίνουν στη νέα γενιά τη δυνατότητα να αναπτύξει τις δεξιότητές της, τις ιδιαίτερες ικανότητές της, να αποκτήσει περιβαλλοντική συνείδηση και να εξελιχθεί στην κινητήρια δύναμη της ελληνικής κοινωνίας. Αυτό είναι το στοίχημα που θέλουμε να κερδίσουμε.
|
- Πολιτικός Μηχανικός Ε. Μ. Π.
- Διδάκτωρ Πολυτεχνικής Σχολής Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσ/κης.
- Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.
|
Α. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΕΠΩΝΥΜΟ: ΠΑΤΑΡΓΙΑΣ
ΟΝΟΜΑ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΟΝΟΜΑ ΠΑΤΡΟΣ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ: Παντρεμένος με δύο παιδιά
Β. ΣΠΟΥΔΕΣ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
- ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ
ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ.
- ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ Ε.Μ.Π.
- ΔΙΔΑΚΤΩΡ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
- ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ: ΑΓΓΛΙΚΑ.
Γ. ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ – ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΡΓΟ
Έχει δημοσιεύσει 65 Επιστημονικές Εργασίες σε Διεθνή και Ελληνικά Επιστημονικά Περιοδικά.
|