Η Νέα Οδός Α.Ε. είναι η εταιρία που έχει αναλάβει τη μελέτη, το σχεδιασμό, την κατασκευή, τη λειτουργία, την εκμετάλλευση και τη συντήρηση του έργου Παραχώρησης «Ιόνια Οδός».

Αποτελώντας κοινοπραξία των εταιριών FERROVIAL, Όμιλος ACS (DRAGADOS, ΙRIDIUM, ACS) και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η εταιρία συνδυάζει τεχνογνωσία, εμπειρία και εξειδίκευση με απόλυτη γνώση της ελληνικής πραγματικότητας. Έχοντας αναλάβει ένα έργο πνοής συνολικού προϋπολογισμού 1,3 δις ευρώ περίπου, η Νέα Οδός στοχεύει στη δημιουργία σύγχρονων, ευρωπαϊκών προδιαγραφών αυτοκινητοδρόμων που θα συμβάλλουν στη γενικότερη ανάπτυξη και πρόοδο της χώρας. Πρωταρχικός στόχος η ασφαλής και ταχύτατη μετάβαση για όλους τους Έλληνες πολίτες σε συνδυασμό με την παροχή υπηρεσιών ποιότητας.

Το έργο Παραχώρησης «Ιόνια Οδός», θα οδηγήσει στη δημιουργία σύγχρονων, ευρωπαϊκών προδιαγραφών αυτοκινητοδρόμων και περιλαμβάνει:

- Αυτοκινητόδρομος Ιόνια Οδός: 196 χλμ. από Αντίρριο έως Ιωάννινα: Ο συνδετήριος άξονας μεταξύ της γέφυρας του Αντιρρίου και του κόμβου της Εγνατίας Οδού στα Ιωάννινα. Ο δρόμος αυτός έχει τεράστια σημασία- κοινωνική και αναπτυξιακή, αφού συνδέει όλη τη Δυτική Ελλάδα αναβαθμίζοντας σημαντικά αστικά και αγροτικά κέντρα όπως τα Ιωάννινα, την Άρτα και το Αγρίνιο. Πρόκειται για ένα έργο που έρχεται να καλύψει μια απαίτηση πολλών ετών και να δώσει νέα ώθηση σε όλους τους νομούς της ευρύτερης περιοχής. Το συνολικό μήκος του άξονα της Ιόνιας Οδού είναι περίπου 212 χιλιόμετρα και περιλαμβάνει τα υπό κατασκευή τμήματα του δημοσίου που αφορούν στις παρακάμψεις Αγρινίου και της Άρτας. Για το έργο της Ιόνιας Οδού, πέραν των 196 χλμ. νέου αυτοκινητοδρόμου, θα κατασκευαστούν ανάμεσα σε άλλα: 24 γέφυρες, 4 σήραγγες, 74 κάτω διαβάσεις και 36 άνω διαβάσεις. |

- Αυτοκινητόδρομος ΠΑΘΕ: 172,5 χλμ. από τον Ανισόπεδο Κόμβο Μεταμόρφωσης έως τη Σκάρφεια: Στην ΠΑ.ΘΕ θα εκτελεσθούν όλες οι απαιτούμενες εργασίες μετατροπής της σε ένα σύγχρονο, ασφαλή αυτοκινητόδρομο. Η Νέα Οδός θα μετατρέψει 172 χλμ. από τη Μεταμόρφωση έως την Σκάρφεια σε πρότυπο σημείο αναφοράς τόσο για τα ελληνικά όσο και για τα διεθνή πρότυπα, επενδύοντας περίπου 200 εκατ. ευρώ. Στις εργασίες που θα πραγματοποιηθούν περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων διαπλατύνσεις του δρόμου ώστε να αποκτήσει χαρακτηριστικά σύγχρονου αυτοκινητόδρομου, αλλαγή των στηθαίων ασφαλείας και νέα χάραξη στο ύψος της Υλίκης, με στόχο την κατάργηση των γνωστών για την επικινδυνότητά τους στροφών. Για όλα τα παραπάνω θα απαιτηθούν περισσότεροι από 600.000 τόνοι ασφαλτικών, ώστε να ανακατασκευαστεί πλήρως το οδόστρωμα και τελικώς περισσότερα από 3 εκατ. τετραγωνικά μέτρα να αποκτήσουν νέα, ασφαλή και αθόρυβη αντιολισθηρή επιφάνεια κίνησης.

- Συνδετήριος κλάδος ΠΑΘΕ Σχηματάρι - Χαλκίδα: 11 χλμ.

ΤΙΜΕΣ ΔΙΟΔΙΩΝ ΑΝΑ ΣΤΑΘΜΟ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΤΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΜΕΤΩΠΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ ΑΦΙΔΝΩΝ
ΠΛΕΥΡΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙΟΥ
ΠΛΕΥΡΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ ΜΑΛΑΚΑΣΑΣ
ΠΛΕΥΡΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ ΟΙΝΟΦΥΤΩΝ
ΠΛΕΥΡΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ ΘΗΒΑΣ
ΜΕΤΩΠΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ ΘΗΒΑΣ
ΜΕΤΩΠΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ ΤΡΑΓΑΝΑΣ
ΠΛΕΥΡΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ ΤΡΑΓΑΝΑΣ
1
Δίκυκλα, τρίκυκλα



1,35€



0,75 €

0,55 €

0,25 €

0,60 €

1,60 €

1,55 €
1,25€

2
Ελαφρά οχήματα
Οχήματα με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος μέχρι 2,20 μ.


1,90 €
1,05€
0,80 €
0,35 €
0,90€
2,30 €
2,20 €

1,80 €
3
Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερεις (4) άξονες
Οχήματα με ή χωρίς ρυμουλκούμενο με δυο (2) ή τρεις (3) άξονες και ύψος μεγαλύτερο από 2,20 μ.
4,80 €
2,70 €
2,05 €
0,95 €
2,25 €
5,80 €
5,60 €
4,50 €
4
Φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερεις (4) ή περισσότερους άξονες
Οχήματα με ή χωρίς ρυμουλκούμενο με τέσσερεις (4) ή περισσότερους άξονες και ύψος μεγαλύτερο από 2,20 μ.
6,70 €
3,80 €
2,90 €
1,35€
3,15€
8,10€
7,85 €
6,30 €